عشق بی پایان من و همسریعشق بی پایان من و همسری، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

زود بیا کوچولو

...

1392/4/5 13:42
نویسنده : سحر
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولو!!!!!

بازم اومدم که بنویسم واسه تو واسه هم دردام واسه خودم و واسه بابایی...

میدونی چیه؟!!!! این مساله مثل یه راز بین منو باباییه. نه مامان بزرگ خبر داره و نه خاله جون ونه حتی دوستام...

بخاطر همین هیچ کی نیس که مامانی باهاش دردل کنه پس میاد اینجا و فقط می نویسه...لبخند

فردا یه آمپول هست که باید بزنم یه کم کلافم آخه میدونی مامانی اصلا از آمپول عضلانی خوشش نمیاد دکتر هم حرفم گوش نکرد و وریدی نداد دیگه چه میشه کرد کوچولو...چشمک

خدا کنه همه چیز روال عادیش رو طی کنه و عملم عقب نیفته... آخه بابایی یه ماموریت داره و مامانی هم که طاقت دوریش رو نداره باید باهاش بره و اگه عمل عقب بیفته همه ی برنامه ها یهم می خوره و دیگه اون وقت که مامانی سر به بیابون میذارهنیشخند

خدایا کمکمون کن...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلوفر
5 تیر 92 13:57
سحر از الان رگ هاتو با آمپول خراب نکن. لازمت میشه. باز عضلانی جاش زود میره.

ولی رگ هاتو واسه آمپول و آزمایش لازم داری

انشااله که موفق باشی


راست میگیا به اونش فکر نکرده بودم
مامان محمدرضا
7 تیر 92 19:13
سلام عزیزم. پسرم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده میشه 121 رو فقط یکبار به 20008080200 پیامک کنید اگه بیشتر از یکبار بزنید محسوب نمیشه.ممنون میشم بهش رای بدید.ایشالا زودی نی نی دار شید. دعاتون میکنم.
سحربانو
27 خرداد 93 11:30
سحرجان منم سحر هستم توروخدا کمکم کن خیلی استرس دارم شبها نمی خوابم مشکل ناباروری از شوشو هست 5 بارآیوآی کردم 9 ساله منتظرمادرشدنم تک فرزندم برا بار سوم دارم میرم رویان لقاح بگو چی بخورم چکار کم خوابم ببره